Tuesday, September 27, 2022

Penghargaan

 Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

Saya sangat bersyukur kerana dengan berkat dan rahmat-Nya saya akhirnya dapat menyiapkan tugasan bagi subjek EDUP3053 Teknologi Untuk Pengajaran Dan Pembelajaran ini dengan sempurna.

Pertama sekali, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih yang tidak terhingga kepada pensyarah kami yang sangat baik iaitu Puan Zetty Akhmar Binti Amran. Beliau tidak kering gusi memberikan nasihat dan tunjuk ajar dalam menyiapkan tugasan ini dengan jayanya. Ucapan terima kasih juga atas kesabaran dan kesungguhan yang ditunjukkan oleh beliau kepada saya dan rakan sekelas sepanjang tempoh menyiapkan tugasan ini.

Seterusnya, ucapan terima kasih juga saya tujukan kepada kedua-dua ibu bapa saya yang sering memberikan sokongan moral sepanjang tempoh saya menyiapkan tugasan ini. 

Akhir sekali, tidak dilupakan kepada rakan-rakan saya yang saya jadikan sebagai sumber rujukan dan panduan jika saya tidak memahami sesuatu perkara semasa menyiapkan tugasan ini. Sesungguhnya tanpa bantuan mereka saya tidak mampu menyiapkan tugasan ini dengan jayanya.

No comments:

Post a Comment